Hi mates - Reisverslag uit Rijckholt, Nederland van Harrie, Inie en Christine - WaarBenJij.nu Hi mates - Reisverslag uit Rijckholt, Nederland van Harrie, Inie en Christine - WaarBenJij.nu

Hi mates

Door: Harrie

Blijf op de hoogte en volg Harrie, Inie en Christine

09 Februari 2016 | Nederland, Rijckholt

Na een bescheiden vastelaovend (enkel vrijdag, zaterdag en zondag) richten we ons op de nabije (nou ja...) toekomst. Koffers gepakt, sleutel bij de buren, afspreken dat we daar kopen wat we hier zijn vergeten en nog even een hapje Aon 't Bat.

Morgenvroeg om 7.00 uur staat Erick op de stoep en om 12.45 vliegen we van Amsterdam naar Hongkong. Cathay Pacific CX 0270. Aankomst Hongkong: donderdag 06.55. Vertrek Hongkong: 10.20, Athay Pacific X 0163, aankomst Melbourne Tullamarine Airport: donderdag 22.35 uur plaatselijke (uiteraard!) tijd.

In ons hotel ontmoeten we met een beetje geluk Alf, die ons met champagne opwacht.

Vanuit de grote stad M zullen wij nader berichten.

• 09 Februari 2016 - 18:42

Leo Smeets:

Geweldig dat jullie ons mailen.
    Een fijne reis in Australië en goed rechts houden zei mijn moeder altijd
    Veel groetjes
    Van Miny en Leo oet de Waereldsjtad Gelaen

• 09 Februari 2016 - 19:35

Serge En Sylvia:

Fijn om te lezen dat jullie er klaar voor zijn, wij wensen jullie een fijne reis maar pas op harrie links blijven rijden en let op voor de kangoeroes die gaan niet opzij,tot gauw
    Breda Serge en Sylvia dikke zoenen

• 09 Februari 2016 - 19:52

Els Beetz:

Nogmaals gooi reis.Dikke poen!

• 09 Februari 2016 - 20:51

Tontonny:

Nou, op deze manier zijn we er eigenlijk gewoon ook bij! Een hele goede start toegewenst en...we volgen jullie, dikke poenen !!

• 09 Februari 2016 - 21:48

Annemie:

Lieve Ine, Christine en Harry,

nu gaat het gebeuren, een fantastische ervaring worden jullie rijker.
    We wensen jullie een goede reis en volgen jullie op de voet.
    Zorg voor genoeg drinkwater(en wijn) aan boord.
    Dikke Kus.

Annemie en Paul

• 09 Februari 2016 - 21:51

Gertie Ploum:

Jullie hebben niets gemist want door het slechte weer is de sfeer er niet en die zal er bij jullie zeker wel zijn. Hopelijk weinig last van al die uren in het vliegtuig. Gezellig om jullie te volgen. Veel liefs

• 10 Februari 2016 - 10:07

Jo En Lieke:

Gooj, sjoen en leuke reis gewins. Leuk tot veer maage mètkieke. Ammezeert uuch. Veer kieke oet naor de verslaage. Met de compliminte vaan Jo en Lieke.

• 10 Februari 2016 - 11:02

Romy:

Veul plezeer de komende weken! Geneet dr van!
    Groetjes, Romy

• 10 Februari 2016 - 20:05

Tiny:

Leef luikes, hopelik höb geen 'n gooi vluch, tot in Hong Kong en daonao door nao Melbourne....geneet d'r vaan en veur uuch allemaol 'ne dikke knoevel en dikke poene vaan miech.... ouch veur dat vrundje vaan miech...Leefs Tiny